prima plek voor dagje strand. veilig gevoel. geen kosten. mooi strand.

• september 2020

Het is een parkeerplaats om naar het prachtige strand van Pescoluse te gaan. Ik bevestig € 4 voor de dag van 8.00 tot 20.00 uur, maar van 20.00 tot 8.00 uur is er geen parkeerplaats voor vrachtwagens en campers met een verplaatsbare massa gelijk aan of groter dan 3,5 ql. Vrijwel geen overnachting

• augustus 2020

Parkeren nabij het strand. Van 1 juli tot 1 september betaald parkeren. €4 van 8:00 tot 20:00. Daarna gratis. Wij hebben hier alleen overdag gestaan. Bij vrij strand, mooie zee en fijn zand strand. Eettentje voor ontbijt en lunch.

Zaagman-Monster

prima plek voor dagje strand. veilig gevoel. geen kosten. mooi strand.

• september 2020

• augustus 2020