Villanova, Ostuni, Brindisi, Apulië, Italië

vlakbij zee - centrum 500m

• Via Consolato Veneziano 8

72017, Villanova, Italië
  • € 15,00 • 1 jan. t/m 31 jul.

€ 20,00 • 1 aug. t/m 31 aug.

€ 15,00 • 1 sep. t/m 31 dec.

Waren hier begin juni. Aardige ontvangst met uitleg over camperplek en omgeving. Ruime plaatsen. Sanitair eenvoudig en schoon. Door Corona uitgestelde verbouwingen worden volgens zeggen de komende twee jaar uitgevoerd.

Familie.De.Jong

Wij namen de boot van Brindisi naar Igoumenitsa, dus zichten we een camperplaats in de buurt. Veel campings gesloten. Deze gelukkig open, echter douches buiten werking, zelfs geen koude douche, amperage zeer zwak, wifi 0 en dit voor 20€. Hier komen wij niet meer terug.

ingridmiv

Aardige gastheer, erg behulpzaam. Voldoende ruimte, goede afvalbrengvoorzieningen en water op staanplaats. Geen douches als 2A alleen dus beperkte stroom. Fatsoenlijke prijs-kwaliteitverhouding in het algemeen. Fles wijn cadeau een mooi gebaar.

sadierizzo1

• € 15,00 • 1 jan. t/m 31 jul.

€ 20,00 • 1 aug. t/m 31 aug.

€ 15,00 • 1 sep. t/m 31 dec.