fijne ruime camperplaats, aardige ontvangst, bij een probleem werd meteen gereageerd en geholpen. Buiten seizoen wel heel erg rustig maar goede ruime plaatsen. De prijs is inclusief stroom 15 euro.

uitstekende rustruimte met alle voorzieningen € 11 + elektriciteit betaald naar verbruik. Laden, lossen. Zeer handig bij het strand dat op 200 m afstand ligt. Een beetje geïsoleerd buiten het seizoen, maar we waren niet de enige.

errunc

Een goed beheerde, betaalbare (€15 incl stroom) en ruime, vlakke cp. Mooi strand op 100 m met gratis koude douches. Vriendelijke mensen, wij komen hier graag terug.

Area Sosta Nova Siri Matera