Wij hebben hier 12 heerlijke rustige nachten gehad. Bruno voorzag ons van sinaasappels en bergamot. En de konijnen dartelen ook gezellig rond. Sanitair is te doen maar heb je ook in de wagen. Een supermarkt is in de buurt. Voor het zandstrand hoef je alleen maar de weg over te steken.

Rapidoosje

Eigenaar gestrest maar uiterst aangenaam. Plant goed in de schaduw. Voertuigen van 7 miljoen zijn in orde. Sanitaire voorzieningen zijn aanwezig, worden deze in augustus schoongemaakt? Is er zo vroeg in mei personeelstekort?

• maart 2023

• maart 2023