we verbleven hier op 5 januari, tijdens een vreselijke storm, de eigenaar was erg vriendelijk en kwam kijken of alles in orde was, elke service is schoon, modern en goed onderhouden, ik werk mobiel, dus het beste kantoorzicht dat ik al lang heb gehad tijd, we zullen terugkomen.

ericateacher31

Topplek, zeer vriendelijke ontvangst. De eigenaar is Duits en kwam 's avonds weer langs. Direct aan het water staan voor 10 euro per nacht met 6 ampère stroom. Alles schoon en goed onderhouden. Douchen kost geld, maar dat is prima. Bood ons een reis naar de bergen aan. we zijn opgewonden.

Uitstekende stop voor het eiland Cirella, schone diensten, kristalheldere zee

Uitstekende stop voor het eiland Cirella, schone diensten, kristalheldere zee