We hebben al 10 dagen doorgebracht op deze geweldige plek. Voor ons klopt alles, zo hoort het ook. Absoluut rustig, veel ruimte, sanitair schoon en ruim. Er is ook een wasmachine. Le Castella is erg mooi 🤩 en winkelen is ideaal. We zullen terugkomen…

enrico86

Ook wij hebben hier 5 nachten naar volle tevredenheid gestaan terwijl de bedoeling was 1 nacht. Het uitzicht is geweldig. De mensen zijn allemaal vriendelijk. Het kasteel is mooi. Volgend jaar zijn we hier weer te vinden.

• Località Santa Domenica

88841, Le Castella, Italië