Prachtig landschap aan het meer maar slecht onderhouden camping, er is niet veel voor nodig om het goed te onderhouden, jammer

gm50

Het geheel maakt een desolate indruk. Wij vonden het de gevraagde € 24 absoluut niet waard.

• augustus 2020

Hier zijn we bij de apotheose van Calabrië. Heerlijke camping op een perfecte locatie, slecht beheerd. Ik ga er al een heel leven heen en elk jaar en erger vanuit het oogpunt van diensten, terwijl de locatie er 10 verdient. Er is echter laden, lossen en elektriciteit.

• augustus 2020

Camping Lorica