• augustus 2019

Zeer mooie plek, op een steenworp afstand van de zee. De prijs is inclusief warme douches, zwembad, entertainment, wastafels, wasmachine, camperservice en alle comfort. Echt een aanrader

• juli 2019

Hallo waren op 4.7.2019, zoals als de foto's is het niet langer, hier sta je niet aan zee. Het is hier scherm aan scherm. Animatie het werd allemaal verbouwd, van rust geen sprake. Een deel met stacaravans en flats. Er is een zwembad beschikbaar. Met 9m camper redelijk te doen, als het niet vol is.

• juni 2016

We waren hier augustus 2015. Voor € 22, - we moeten de beschikbare voorzieningen gebruiken. Dicht in de buurt van het strand.

• augustus 2019

• juli 2019