doortocht richting Sicilië. We hebben een uitstekende, rustige nacht gehad. het gebied en zeer goed ingedeeld. Roberto is erg aardig, hij liet ons zeer welkom voelen. Ik raad deze Area Sosta Camper ten zeerste aan. Nogmaals bedankt Roberto 👍🌞

prachtige plek. Aanbevelen. schoon en erg leuk

moni.emmerich

Onze navigatie kon de camping niet vinden. Een behulpzame Italiaan bracht ons er naar toe. De beheerder is een vriendelijke en behulpzame man. Sanitair is schoon maar er mag hier en daar wel wat onderhoud aan verricht worden.

prachtige plek. Aanbevelen. schoon en erg leuk

Area camper Holiday