• oktober 2021

• mei 2019

Mooi weilandje achter het restaurant. We waren de enigen in het café met wat plaatselijke ouderen. Nieuwsgierig volkje wat tegen je blijft praten en vragen stellen terwijl je er niks van kan maken. Oma werd opgetrommeld om pasta en carne voor ons te maken. Alles bij elkaar: eenvoudig maar hartelijk.

• oktober 2018

Eenvoudige camperplaats op veldje achter restaurant. Super vriendelijke gastheren. Authentieke keuken gerund door nonna (oma) van 90 jaar. Samen met hen gegeten. Helemaal top.

• oktober 2021

• mei 2019