• januari 2022

uitstekende rustplaats. plat op zelfremmend. zeer behulpzame beheerder. Alle diensten inbegrepen. je steekt de straat over en je bent op het strand

• september 2018

Ales schoon en veilig 12 uur 15 € dag 25 € we zijn verder omdat de plaats direct aan de Szrasseisz en eerlijk gezegd meer als een supermarkt parkeerplaats niet comfortabel gewoon functioneel voelt. We zouden de enige zijn die alleen faalt als een Liedlparlplatz geen charme heeft

• augustus 2018

Camping is mooi en schoon. Zeer goede faciliteiten. De omgeving is niet leuk. Overal vuilnis en het strand is erg vol !! Goed om gewoon de nacht te blijven. Zeer veilig op de camping. Als er niemand is, ga dan naar het tankstation aan de overkant van de weg

• januari 2022

• september 2018