1e keer is het even lastig om de ingang te vinden , maar prima locatie om de stad Ferrara te verkennen of zoals wij deden een concert te bezoeken. Verwacht geen faciliteiten want die zijn er niet!

DouweTop

verbouwing op de parking dus even zoeken maar dan vind je de ingang wel voor de camperplaatsen. ideaal om de stad te bezoeken.

dominic.ruyters

via papiertje (in de stromende regen) aangegeven dat het deze week gesloten is. contact via de zuil zeer onvriendelijk. hij zei niet waarom en ook niet wat alternatief kon zijn. wel of we zsm wilden vertrekken. uiteindelijk gewoon langs de straat gestaan. was prima.

Parcheggio ex MOF