• mei 2021

Alleen parkeerplaats voor campers en auto's. Als de jagers u in de camper vinden, krijgt u een boete omdat u volgens de laatste aan ons vermelde volgorde kampeert. andere kampeerders kregen de boete.

• september 2020

we zijn daar geweest op 27/9/2020 veel plaatsen, veel laaghangende bomen maar plaatsen alleen tot 6m lengte. jammer. verder heel verzorgd

• oktober 2019

Gratis openbaar parkeren. Verbod op kamperen. Zeer dicht bij de zee en jachthavens. Niet erg lange parkeerplaatsen en kleine bomen, wees voorzichtig bij het manoeuvreren. Vrij rustig in oktober ...

• mei 2021

• september 2020