Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst. heerlijke stilte met veel vogelgezang. Muggen, ja die zijn er. Toch zullen we de plek om te overnachten onthouden. en zou graag terugkomen. Nu heerlijk zitten in de ochtendzon omringd door rust en vogelgezang tijdens ons ontbijt 👍🏻

DeSpringer

heel vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. met onze camper van 9 meter eigenlijk niet te doen maar toch gelukt. Dankzij de hulp van de eigenaar. Heel rustige plaats. een aanrader als de camper niet te groot is.

La Fornace