• augustus 2020

Perimeter omheinde staanplaatsen, met verlichting. Vierkant met grind, geen elektriciteitsdistributiekolommen om een volle 8 te hebben. Ongeveer 200 m. van de zee, wandelingen, fietspaden en met talloze restaurants in de buurt. Op een steenworp afstand van de uitgaanscentra.

• april 2018

Serviceplaats is niet alleen een zooitje, het is afgesloten. Put is dichtgemaakt en water afgesloten. 3 bussen op parking, verder kan je er prima staan. Goed te lopen naar pondje en de flamingos bekijken.

• februari 2018

Toen we er aankwamen midden oktober stonden er een paar bussen en enkele vrachtwagens.we zijn er niet tussen gaan staan maar parkeerden ons aan de overkant op een parking. De serviceplaats is een zootje.

• augustus 2020

• april 2018