Mooie verzorgde camping vlak aan mooi zandstrand. Wij verbleven hier in september en genoten van een rustige strandvakantie. Op wandelafstand van Cessenatico en op fietsafstand van Rimini.

• oktober 2022

Volgens ons de beste camping aan de Adriatico. Goed en schoon sanitair, veel faciliteiten, supermarkt met ruim assortiment, en heerlijke gegrilde kip. Mooi zwembad, ruim strand. Leuke plaatsen op loopafstand en een heel fijn winkelcentrum vlakbij. Veel bezienswaardigheden in de omgeving.

• oktober 2022

Camping Rubicone