• september 2019

Kan me aansluiten bij vorige beoordelingen. Maar er is eigenlijk maar één grote plek voor één camper. De rest zijn vakken voor personenauto's. Wel jammer en erg smerig dat er toiletten geleegd waren op de vuilwaterplek.

• juni 2019

Een heel goede stop. Veilig. Leuke stad. Een ruimte voor grote campers. Wasserette in de buurt ook.

• mei 2019

Bij stadion waar wel een voetbal competitie was. Er werd op tijd gestopt voor de nacht. Winkel zeer vlakbij. Een prima plek voor 1 overnachting

• september 2019

• juni 2019