Prima plek, alles gratis. Zijn maar 2 grote plekken en wij stonden er eerst alleen. Voelde niet prettig om naar stadje te gaan omdat alles er zo verlaten bij lag... Plaatsje zelf vonden wij wat tegenvallen.

tonmos

Echt een superplek voor doorreis. Vestingstadje Palmanova op loopafstand.

• augustus 2021

Voorzieningen als aangegeven zijn juist. Meerdere afvalbakken voor geschonden afval. Er zijn drie officiële plaatsen met water/stroom. Als je daar niet van afhankelijk bent kun je op de parkeerplaats parkeren (5 anderen met ons). Rustige plek.

tonmos

Echt een superplek voor doorreis. Vestingstadje Palmanova op loopafstand.

• augustus 2021

Parking Risorgimento