Spontaan een parkeerplaats gekregen zonder te registreren. De plaatsen zijn erg groot en liggen tussen de wijnranken. Het personeel is vriendelijk en je kunt er heerlijk eten. De sanitaire voorzieningen waren schoon en er is een zwembad en een welkomstdrankje. We betaalden € 110 voor 3 nachten.

ReichleJSL

prachtig ruime plaatsen, ontzettend vriendelijk ontvangst, geur viel mee wel veel muggen. fijn zwemband bij hotel. heerlijk gegeten. omgeving viel mij wat tegen , daarom maar 1 nacht gebleven.

Agriturismo Gelindo dei Magredi