Prima ontvangst bij Ida en Pietro. Keurig verzorgde kampeerplaatsen met water en stroom. Hebben ‘s avonds een authentieke maaltijd meegegeten met een ander Italiaans stel met een camper. Jammer dat we geen Italiaans spreken, want communicatie is erg lastig.

• oktober 2021

Mooie rustige camperplaats midden in de natuur, aardige beheerders. Toen wij daar waren van 4 op 5 oktober 2021 konden wij geen gebruik maken van het sanitair, is ook niet echt nodig als je er met de camper bent.

• september 2021

• oktober 2021