Zoals beschreven, heel goed, we kwamen terug voor nog een nacht. De kosten zijn inclusief het gebruik van een wasmachine. Er was echter geen wc-papier en het is jammer dat er maar één douche is die niet goed wegloopt.

SandG

Vooral/alleen interessant als je de tuinen van Ninfa wil bezoeken. (weekend!) Sermoneta met de fiets?😳 Dochter Roberta niet gezien, wel vlot bereikbaar via e-mail. Vader komt regelmatig langs. Sanitair matig/goed. €25 per nacht ipv €20 zoals beschreven! Vinden wij te duur voor wat er is.

EricHilde

Mooie plek! De tuinen van Ninfa zijn alleen in het weekend geopend. Norma en Sermoneta met gewone fiets niet te doen (voor ons).

Il Casale Degli Oleandri