Achter het hotel kost je € 13.00! (parking met niets) Voor het hotel op de Truckersparking mag wel maar is erg druk/rumoerig. Wij zijn 20 km verder gereden. Wij geven 0 sterren. De foto’s kloppen dus niet.

fransencarry

fantastisch hier: mooie vlakke plekken achter het hotel: supervriendelijke staff en gratis schoon sanitair !! (douche 2 euro pp) ‘s-avonds vanaf 19:00 uur is restaurant (alles vers) open HEERLIJK

Rianne van den Akker

Topplek geweldig uitzicht pure ontspanning! hoewel het restaurant nog niet open was, hebben ze geweldige pizza's voor ons gemaakt. Ruimte is heel gemakkelijk te vinden. we zullen terugkomen. Veel dank aan de operators..

Parking La Stella