• april 2023

prima camping, zeer leuk voor de kids. Prijs/kwaliteit viel ons enigzins tegen.. 75 euro per nacht in laagseizoen. Voor dit bedrag ga ik toch liever naar een plek met iets meer luxe en comfort

patrickjeunink

Dank je voor de reactie, wij vonden het ook leuk dat jullie er waren. De basisprijs is 35 euro per nacht voor de plek incl. 2 volwassenen maar met jullie gezin van 2 volwassenen en 4 kinderen lopen de kosten dan inderdaad op. We wensen jullie nog een fijne reis!

prachtige plek, vriendelijke eigenaars. heel fijne camping voor kinderen! geen camper service maar die vindt je gemakkelijk in de buurt.

• mei 2022

Coördinaten in CC app zijn niet correct. Na veel zoeken telefonisch contact gezocht. Werden netjes opgehaald. Dus een prima ontvangst en goed begin van ons verblijf. Mooie plek om even een paar dagen bij te komen van de drukte aan de kust. Coördinaten moeten zijn: N 43,58486 en O 12,87819

nkc1951

Goedemiddag, ik heb de gegevens meteen aangepast. Bedankt voor het doorgeven en een fijne tijd op de camping!

• april 2023

• mei 2022