Ik kreeg vandaag bericht dat de camping al op 17 september 2023 gesloten is. Ze hopen ons volgend jaar te begroeten. Einde seizoen daar wel erg vroeg! De ene ster omdat het er op internet allemaal puik uitziet. Jammer.

• augustus 2021

gewoon waar voor je geld! ja er is oud sanitair, maar wel schoon! vriendelijk behulpzaam personeel, als je je aan de regels alles ok!!! alles zoals je mag verwachten plus extra: romantisch eten aan het zwembad!! en direct aan 't strand!!

• juli 2020

prijs komt niet overeen met de gegeven informatie, maar beslist veel hoger bijna dubbel

• augustus 2021

• juli 2020