• oktober 2021

Een prachtige, heerlijk rustige lokatie met een fantastisch uitzicht. Zeer vriendelijk ontvangst. In het restaurant kun je heerlijk eten. Zelfs in oktober zijn er nog veel gasten voor lunch en diner. Tevens is er een winkeltje met heerlijke honing, wijnen en salami. Een absolute aanrader.

• september 2021

• oktober 2019

De plek onder de eik is begin oktober ook een soepele 8 waard. Fantastisch uitzicht! Met de gastronomie waren we niet warm, maar dat kan te wijten zijn aan het naseizoen en we konden onszelf troosten met eerder gekochte Verdicchio.

• oktober 2021

• september 2021