• maart 2023

Sommige camperplaatsen worden bezet door gewone auto ’s nonna

Gracy-Bogaert

Wat een keurige gratis plek. Met alle voorzieningen. De weg door de bergen was al prachtig en daar hadden we al van genoten. Op de camperplek ook nog een fantastisch uitzicht.

• juli 2018

Prima overnachtingsplek met een prachtig uitzicht; ook nog gratis stroom en een losplaats voor toilet en vuil water. Het dorp (en wellicht ook de omgeving) is bekend vanwege hoeden; ga naar de outlet in het dorp en wordt verrast door de mooie hoeden.

• maart 2023

Sommige camperplaatsen worden bezet door gewone auto ’s nonna