Prima overnachtings plek alles is voorhanden WC goed gepoetst. Voorseizoensprijs is €5.- incl. stroom. Echt wel een voorbeeld voor andere camperplaatsen. s'nachts rustig ook al is het dicht bij de snelweg

• juli 2019

Wij stonden hier op 26 mei ll. Er waren precies wat vaste bewoners of toch mensen die er al lange tijd verbleven, met bbq, tuinmeubelen en wasrekjes. De camperplaats is gratis tot 1 juni. Toilet en douche waren niet proper, de lozingsmogelijkheid was oké. Oké als tussenstop op weg naar huis.

• mei 2019

• juli 2019