• oktober 2019

Grote parkplek, maar toen wij er op 9.10. 's Avonds arriveerden stond er een hele kermis op. Doorgereden.

• september 2019

Vrije ruimte, zeer nette beheerder, dichtbij rijdt een trein, maar draaglijk. 's Nachts druk verkeer hier. Zeer mooi strand op loopafstand. Je kunt hier goed wandelen met honden. Vergeet muggenspray niet. 2019/09/09

• augustus 2019

Grote, gratis parkeergelegenheid vanaf 20u. 200 meter van het strand. Kosten 3 euro van 8u tot 20u, rustige nacht

• oktober 2019

• september 2019