een prachtige plek, veel ruimte oneindig uitzicht en rustig gelegen , maar wel op fietsafstand van zee en Senigallia. Sanitair voldoende . zwembad mooi ( nu nog te koud), vriendelijke ontvangst Zeker een plek om naar terug te keren!

LMTR

hartelijk dank voor jullie vriendelijke review! We zien jullie graag weer eens terug!

Een oase van rust, niet ver van de kust. Vriendelijk welkom. we waren heel blij dat we konden stoppen op deze kleine camping op het platteland. correct sanitair, mooi zwembad, bar. we hadden graag langer gebleven..

chrisrig

dat is heel fijn te lezen. Kom vooral nogeens terug!

Sjama

het spijt me als jullie het zo hebben ervaren. We nemen dit uiteraard mee.

chrisrig

dat is heel fijn te lezen. Kom vooral nogeens terug!

Sjama

het spijt me als jullie het zo hebben ervaren. We nemen dit uiteraard mee.

AgriCamping Tenuta Tredici Ulivi