• mei 2022

een echte tussenstop. in het weekend veel recreanten. wat heel gezellig aandoet. beetje stugge receptie. moesten € 20,— betalen een nacht 2 pers. met stroom. dus de prijs klopt niet.

• augustus 2021

toen we op een zondagmiddag in augustus aankwamen rond 15.00 uur, zat de plek vol met barbecueënde Italiaanse familie’s compleet met partytenten. . Zag er allemaal erg gezellig uit maar wij zijn doorgereden.

• juli 2021

mooie plek met prima uitzicht! koopt een Spritz voor 4 euro bij het barretje en kan achterover leunen als een baas. aardig personeel en de lokale mensen die er zitten ook netjes!

• mei 2022

• augustus 2021