• augustus 2021

omdat er in de buurt praktisch geen cp te vinden is, zijn we uitgeweken naar deze parkeerplaats. Wordt niet meer als cp aangegeven door gemeente en op de plaats zelf ook geen bord. Een afvoerputje voor wc is met een lint afgesloten. Voor een overnachting is het ok.

• oktober 2020

wat een treurige plaats... in een woonwijk aan de rand van t dorp. toen wij aankwamen hingen er wat vage types rond op t pleintje. we zijn vertrokken.

• augustus 2020

Geweldige camperplaats, rustig en koel om de nacht door te brengen in de zomer. Sterk aanbevolen

• augustus 2021

• oktober 2020