De coördinatie van deze cp klopt niet! Wij kwamen op een hobbelig grindpad bij een gesloten hek zeer waarschijnlijk bij een olijfboer. We hebben verder niet gezocht en doorgereden.

• november 2015

Het restaurant werd verbouwd, bestaat wellicht niet meer. De parkeerplaats daarnaast was afgesloten. Maar er lag een grote parkeerplaats daarachter met zelfs een soort sanipunt, al was het water afgesloten. Geen gezellige plek bij een soort bedrijventerrein, maar goed genoeg voor een nacht,

• november 2015

Nog geen foto's