Op een grote parkeerplaats dicht bij het strand. Rustige plek met veel dagjes mensen. Wij hadden onze 7 mtr camper overdwars gezet. Dat mag niet. Wij betaalde 7 euro

Robertimmink

uitstekend gebied een beetje lawaaierig omdat een lokaal 's nachts in de buurt open is, maar verder goed geslapen

babycamper2021

Prima plek om de nacht door te brengen, of nog een dagje aan het fraaie strand door te brengen. Zeer rustige plaats als het geen juni, juli of augustus is. Elke keer zijn we weer blij met de Italiaanse regels dat je 24 uur op een gewone parkeerplaats mag verblijven. Hulde Italië!

• Viale Nora 91

09010, Nora, Italië