• december 2023

Ik hou echt van de landbouw. Zo origineel en uniek om bij hen te zijn met een glas of twee wijn. En de kaas is fantastisch. Dit is het soort ervaring waar ik zo dol op ben

• oktober 2020

Staat uitstekend in de bergen. Alles ok. Maar de prijs op 30 oktober. 2020 € 20. Te duur. Voedselprijsprestaties niet gehaald. 33 € / pers. Pasta te gaar. Gegrild lamsvlees. Hart u. gedeeltelijk verbrand. Zout de aardappelen. Dessert uitstekend. Ik denk niet dat ik terugkom.

• december 2023

• oktober 2020