ingebroken in onze bus, helaas voor hun was die leeg. verder wel goed om er een nacht door te brengen maar niet achterlaten.

• januari 2022

We zijn onderweg naar de veerboot gestopt om boodschappen te doen en er wordt ingebroken. We waren slechts 30-45 minuten verwijderd van de camperplaats. Dieven goed georganiseerd en gooiden de camper.

• september 2021

Grote algemene parkeerplaats tegenover het winkelcentrum. Goed verlicht en geschikt voor grote campers. De aanwezigheid van andere kampeerders maakt het een veilig gevoel en een perfecte stop als je naar de veerboot gaat.

• januari 2022

• september 2021