Zeer schoon en het is ook erg rustig 's nachts als de honden zijn gestopt met blaffen. Voor de slagboom is WiFi aanwezig en om met de kaart te kunnen betalen en op het plein te komen, moet je de app downloaden en installeren.

Knausküki

Het is een prima camperplaats zoals eerder beschreven. We waren heel tevreden. Alleen let op! De betaling gaat al in op het moment van reserveren! We maakten de avond voor aankomst een reservering, verbleven minder dan 24 uur op de cp, en betaalden dus voor 2 nachten. M.i. niet redelijk.

Camper0611

Fijne CP aan de rand van het dorp grote plaatsen met wasrek en stroom en vriendelijke eigenaren die ons te hulp kwamen om de app van de organisatie te installeren en hiermee in en uit konden en betalen, als dat niet lukt gewoon op kantoor betalen de volgende dag super ! Bellissimo !

Area Sosta Camper Sardegna