• juni 2019

mooie liefdevol verzorgde plek, met veel groen en alles was perfect top.super mooi strand. Goede sanitaire voorzieningen. Palmen bloemen allemaal zeer goed onderhouden. Restaurant, bar en kleine winkel met broodjes en brood maken alles compleet. Voor ons komt terug plicht

• april 2018

We hebben de plaats ook niet gevonden en we hebben ook niet naar de GPS-coördinaten gezocht. Slechts een halfopen poort met een gebleekt teken van een hotel. Borden van beide kanten ontbraken.

• juni 2019

• april 2018