16 Mei 2023 stonden wij bij deze camping voor de poort. We konden niet naar binnen. Tijdens het telefoongesprek werd er gezegd dat de camping gesloten was. Volgens de informatie zou hij toch open moeten zijn……

Brakken10!

fantastisch wat een mooie plek mooi strand en schoon kan hier wel een paar dagen staan we stonden hier met drie campers

villapark

het verblijf was perfect. strand in onze camper. stilte en vrede zeer vriendelijk personeel. Goed koken. er is een pizzeria, een pagina- en saladebar en een kleine supermarkt. op het strand is er een geweldig restaurant. Ik zou hier de hele zomer blijven.

Camping Captain