• februari 2019

Alleen de schuine parkeerplaats bij de archelogische site (nu buiten het seizoen gesloten). Gratis dat wel. Het weggetje naar het verder liggende veld was afgesloten met een slagboom. Wij zijn uiteindelijk naar het westen doorgereden naar Santa Maria del Focallo.

• oktober 2017

Van camperplek is IETS verder dan bij de parkeerplaats schuine opgraving Ik Moet Nog een meer dan smal pad zet riet aan de zijkant. Ik Komt op Een erg mooie schaduwrijke maar uit eenzame Plek. Geen Faciliteiten.

• april 2014

Bezocht op 15-02-2014. Nogal schuin aflopende parkeerplaats voor het hek van de opgraving. Geen water gevonden en al helemaal geen douche!

• februari 2019

• oktober 2017