• december 2023

Wij zijn hier 28 december 2023 vanuit Zwitserland aangekomen, gewoon top, gewoon perfect voor zo'n eenvoudige camperplaats, toilet, water, stroom, wat wil je nog meer, fantastisch voor ons, alles hoeft niet altijd perfect te zijn ❤️❤️ Ik kan het alleen maar aanbevelen?

• augustus 2021

zeer eenvoudige camperplaats. comfortabel voor de zee, schaduwrijk, 's nachts koel. schone maar spartaanse diensten. brak water

• augustus 2020

Mooie zeer rustige plek onder een dennenbos. Toegang tot de zee met rotsen maar niet erg ingewikkeld. Spartaanse diensten. Camperservice wat afstandelijk maar makkelijk in gebruik. Passende prijs.

• december 2023

• augustus 2021