klimi25

vriendelijke ontvangst. Kleine afgescheiden plaatsen. Sanitair voor het oog schoongemaakt. Niet schoon. Ligging t.o.v oude stad te lopen. Echt om de hoek een rivier met daarnaast een fietspad. Deze zou tot Pisa doorgaan maar dat hebben wij niet gedaan.

noway2023

Sanitair was schoon, wel verouderd. toiletemmertjes stoffig, toiletrolhouders stuk. douches afgesloten met gordijn, spulletjes hangen buiten douche. Lucca goed te belopen. Vriendelijke eigenaar. wij betaalden €30 per nacht voor 2 personen en stroom, incl. douches.

Area il Serchio