• januari 2023

waren er begin september toen er letterlijk 3 weken ervoor een windhoos over was geweest met als gevolg een ware verwoesting op de camping en mensen laten het gewoon liggen.De ligging is goed en faciliteiten waren matig

Casper

De camping was okee, maar wat een onvriendelijke en ongeduldige vrouw bij de receptie. Zij moet nog veel leren over klantvriendelijkheid. En dan is het nog niet eens hoogseizoen.

• januari 2020

Alles beschikbaar, maar duur. Kleine ruimtes, gebruiksvriendelijk. Alleen op doorreis, niet geschikt voor een langer verblijf voor ons.

• januari 2023

• januari 2020