Ronald-en-Helga

Dit was een van de mooiste plekken die we in Italië bezochten. De exploitanten van de plaats waren erg vriendelijk. We hadden een vrije keuze van plaatsen nadat de exploitant de plaats aan ons had voorgesteld. De omgeving is ontzettend mooi, wij komen graag terug

Pillepampelbus

Helemaal eens met de eerdere reviews. Fantastische camping. Super vriendelijk personeel. Geweldige ligging en hele mooie route er naar toe. Voor ons de leukste camping van de hele vakantie.

Camping Argegna