was weer geweldig

MarcelenAnnemie

Een Top camping. Locatie fantastisch Direct aan zee. leuke terrasjes en heerlijk eten. niet duur.Personeel van de camping allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Schoon sanitair. Voor herhaling vatbaar.

• september 2021

Wij zaten hier half september 2021. Leuke gastvrije camping met mooi zwembad. 2 stranden op loopafstand. Nette toiletten en douches. Opvallend grote plaatsen. Meerdere restaurants op loopafstand. Met ACSI korting een zeer nette prijs.

was weer geweldig

• september 2021