Ik wilde op deze plek blijven. Ik reed om 2 uur 's nachts weg omdat er steeds meer jongeren kwamen en het feest op de parkeerplaats feesten was. Het was erg luid.

• oktober 2020

we hebben hier geen goede ervaring, wij en bij een andere WOMO werd het raam ingeslagen en de WOMO beroofd. (12.00 uur)

• augustus 2020

Vrij rustige parkeerplaats. 7,50€ per 12 uur. Stoeltje buiten camper is verboden, wordt op gecontroleerd ☹️. Wc op openbaar strand en water kraantje op parkeerplaats

• oktober 2020

• augustus 2020