Prima voor een overnachting. De camperplaatsen zijn achteraan op de grote parkeerplaats van IKEA. Met borden zijn de 10 camperplaatsen aangegeven. Wij hebben een rustige nacht gehad.

• november 2023

Wij kwamen om 19.00 u van de ferry en moesten de volgende dag verder. Dan is dit een ideale plek. En ook nog een supermarkt op loopafstand.

vanzoest

achter op de parkeerplaats bij de Ikea. plaats voor 10 campers. Geen faciliteiten alleen een vuilnisbak. ideaal vooraf of na een dagje Pisa. Centrum op 5km

• november 2023

• Via Rino Ricci 8