• mei 2022

Ziet er aardig uit, maar helaas 12 gestalde campers en wij! We waren moe dus we zijn gebleven, maar een beetje troosteloos was het wel

• augustus 2021

Gratis en rustige rustplaats voor passanten. De enige beschikbare services zijn de cockpit en de waterinlaat. Het gebied wordt ingenomen door de kampeerders van het terrein en door enkele auto's / motorfietsen. Een beetje vies.

• mei 2019

Nette plek met minimale voorzieningen. Met mooi weer heb je hier een leuke tussenstop.

• mei 2022

• augustus 2021