• oktober 2022

Hier twee nachten gestaan. We hadden het geluk dat we aan het begin van de middag waren aangekomen. Er waren dus nog een paar plekjes vrij. 's Avonds werd alles met de auto afgeleverd. Stacaravans die later kwamen moesten weer doorrijden.

• juni 2018

Stadje met trap te bereiken. 6/8 camperplaatsen. Keren op de camperplaats is moeilijk voor boven 8mtr verder rustige plaats. Afvoer is afgedekt met ijzeren deksel, water aanwezig, geen kraan met wartel

• januari 2018

Aangekomen om 22.00 uur hadden de toegewezen camperplekken auto's in zich. Een beetje leeg maar gratis. Voelde me veilig en ging zitten voor een goede nachtrust. Geweldig voor 1 nacht. Camper Junkies

• oktober 2022

• juni 2018