Ongewenst gevoel, met bewoners die naar ons keken en loslopende hond die buiten het busje bleef blaffen. Geen voorzieningen. We zijn verhuisd naar een andere locatie.

• januari 2020

Geen officiële camperplaats, staat nergens aangegeven. Overnachten wordt gedoogd. Geen voorzieningen. Wel een mooie, rustige plek in een klein dorp tussen de fruitbomen hoog boven het dal van de Adige. Adri.

• oktober 2019

Staat niet goed aangegeven. Is openbare mix parking.

• januari 2020

• oktober 2019

Staat niet goed aangegeven. Is openbare mix parking.

Parking Rasa