Parking Pizzeria Irene

Reschen, Bozen, Trentino-Zuid-Tirol, Italië

• juni 2024

Alle ruimte...(we staan alleen op de hele parkeerplaats). Hebben heerlijk gegeten. Alleraardigste mensen, heel vriendelijk. Wel even vragen hoe het zit met uitrijden. Ze doen de ketting voor de poorten.

caab

Wat een geweldige plek, ruimte zat en de lekkerste pizza voor weinig. Zeer aanbevolen, maar dat weten er meer, want de zaak zit constant vol.

Orchidofiets

Wij stopten daar op weg naar Oostenrijk met twee campers, de parkeerplaats is gratis en niet 15,00 euro zoals geschreven staat. We hebben goed gegeten. Super lekkere huispizza, zeker een aanrader en een stopplaats, zeer vriendelijke uitbater. Het was een hele mooie avond. We zullen terugkomen.

• juni 2024

Parking Pizzeria Irene