Wat een geweldige plek, ruimte zat en de lekkerste pizza voor weinig. Zeer aanbevolen, maar dat weten er meer, want de zaak zit constant vol.

Orchidofiets

Wij stopten daar op weg naar Oostenrijk met twee campers, de parkeerplaats is gratis en niet 15,00 euro zoals geschreven staat. We hebben goed gegeten. Super lekkere huispizza, zeker een aanrader en een stopplaats, zeer vriendelijke uitbater. Het was een hele mooie avond. We zullen terugkomen.

AnkeHoehn

Gratis overnachting, zelfs zonder versnaperingen. Op verzoek van de exploitant kan de parkeerplaats ook worden gebruikt voor overnachtingen als u niet naar het restaurant gaat. Maar dat moet je toch doen, want het eten is echt heel goed en de herbergiers zijn erg aardig.

Parking Pizzeria Irene